czwartek, 4 września 2014

Wypowiedź roku - Mieczysław Jurecki


 Mieczysław Jurecki

Przerwę pomiędzy recenzjami postanowiłem wykorzystać na to, by przedstawić swój pogląd na temat obecnych mediów. Miałem właśnie rozpisać się na ten temat, zwłaszcza, ze wdałem sie w pewną dyskusje z kimś i będąc odpowiednio naładowany postanowiłem przelać a w zasadzie wystukac to wszystko co myslę na blogu. Zrezygnowałem z tego bo dzięki osobie, która zwróciła mi uwagę na pewna wypowiedź, doszedłem do wniosku, że facet ją wypowiadający dokładnie powiedział to co w duszy gra także i mi. Co prawda poszerza temat o swoje podwórko ale co do kwestii zasadniczych mam identyczne z nim zdanie . Ten facet to nie byle kto w naszym kraju. Jest to wypowiedź Mieczysława Jureckiego (z wyczuciem taktu nie będę się rozpisywał kim on jest na polskiej scenie)

Wypowiedź jest w dwóch częsciach. W drugiej części mówi dokładnie to co zamierzałem  tu napisać samemu. Zrobił to o wiele lepiej i myślę,  że powinna zapaść jego wypowiedź wszystkim w pamięci ku przestrodze. Cała prawda o Polskim Radiu i Telewizji.

Zamieszczam od razu część drugą (tą istotniejszą według mnie)


Część pierwsza dla Ciekawskich (dociekliwych - rówież warta obejrzenia i wysłuchania)



Z tego miejsca pozdrawiam Pana Mietka i gratuluję  posiadania zdrowego rozsądku.. Życzę powodzenia.

Odsyłam również na stronę oficjalna artysty


Materiał zamieszczony pochodzi z serwisu emuzycy.pl. Jest chroniony prawem autorskim. Zamieszczone fragmenty pochodzą bezpośrednio z serwisu youtube. Umieściłem je na blogu w celu dotarcia ich do kolejnej grupy ludzi. Uważam bowiem, że słowa Pana Jureckiego powinny dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Tylko wspólnymi siłami możemy wywrzeć presję i zmienić opinię publiczną, przez co może w końcu Radio i Telewizja ponownie będzie tworzona przez ludzi , dla ludzi.a wszelkie programy talenciarskie zmienią swoją formę.

1 komentarz:

  1. Pan Mietek powiedział Jadisie to, co wiesz Ty i ja, ale rzeczywiście wielu ludzi ma prawo poczuć zaskoczenie. Taki wywiad powinni zobaczyć wszyscy młodzi ludzie (i nie tylko). No cóż..., sama prawda - nic dodać, nic ująć.
    Pozdrawiam
    Andrzej M.

    OdpowiedzUsuń