czwartek, 29 czerwca 2017

Wynalazki Jadis z You Tube cz 2

 MonaLisa Twins

Kilka lat temu (sześć a może i osiem nawet) na You Tubie odnalazłem przypadkowo dwie śpiewające siostry bliźniaczki. Pochodzą one z Australii. Na ile to jest obecnie grupa amatorska, a na ile już zawodowa nie wiem. Z pewnością te kilka lat wstecz były amatorkami. Podoba mi się jak potrafią śpiewać, a przede wszystkim jak ładnie potrafią czerpać z patentów Beatles, Beach Boys oraz Simon and Garfunkel. Z czasem zaczęły wydawać własną muzykę i swoje klipy z autorskimi piosenkami. Wsparcie muzyczne otrzymały od rodziców, którzy przynajmniej w pierwszym okresie wspierali córki i to także na scenie. Z tego co się zorientowałem jestem chyba jedynym Polakiem który regularnie odwiedza ich profil.. ale może sobie wlewam ? Może nie są aż tak dobre jak myślę ? 

Niemniej zasłuchuję się tymi dźwiękami bardzo często. Z dziesiątek nagranych klipów na You Tubie wybrałem dla was kilka. Zespół nazywa się  MonaLisa Twins… pooglądajcie i posłuchajcie. Linki prowadzą głównie do coverów ale nie zabrakło też piosenki autorstwa blixniaczek. Warto je poznać i myślę, ze przy odpowiednim marketingu ten produkt z powodzeniem by się sprzedał nawet komercyjnie. Dziewczyny niedawno wydały płytę z piosenkami autorskimi. Klipy różnią się od siebie czasem ukazania. Nieraz różnica sięga kilku lat. Widać jaki postęp zrobiły. Prezentację rozpoczynam najbardziej chyba jeszcze amatorsko brzmiącą kompozycją The Eagels.

A OTO CO DLA WAS (SIEBIE) WYNALAZŁEM

MonaLisa Twins - Hotel California (The Eagles cover)


MonaLisa Twins - If  I Feel (The Beatles cover)

MonaLisa Twins - Friday on my mind ( The Easybeats cover)

MonaLisa Twins - God only know (Beach Boys cover)

I NA KONIEC COŚ SPECJALNEGO AUTORSKIEGO JUŻ OD TYCH DZIEWCZYN.
pierwszy mocno usadowiony w britpopie a drugi trąci Simonem i Garfunkelsem na kilometr.

MonaLisa Twins - That's Life

MonaLisa Twins - The Wide, Wide Land 

Na ile was zainteresowałem nie wiem... ale mnie to kręci i często zamiast bezmyślenego skakania po kanałach TV po prostu odpalam kompa i na ekranie tv oglądam to co lubię i to co znajdę... Na you tubie jest znacznie więcej materiału od tych bliźniaczek.. polecam również ich profil FB




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz