poniedziałek, 12 stycznia 2015

Zapowiedź płytowa 2015 - Nena - "Oldschool"

Nowa płyta Neny - okładka

Swego czasu na forum poświęconym muzyce lat 80tych poznałem wielką fankę Neny. Późnie okazało się, że równolegle do udzielania się na forum prowadzi także blog poświęcony tej artystce. Dzięki temu, że śledziłem jej wypowiedzi byłem zawsze na bieżąco z nowinkami o tej (dla mnie bardzo ważnej) piosenkarce niemieckiej. Wczoraj wchodząc na jej blog (zresztą link do niego tuż po prawej stronie w spisie polecanych blogów) odzczułem emocje skrajnie słodkie i zarazem gorzkie. Zacznę od teych słodyczy. Przeczytałem tam  informacje o zblizającej się premierze nowej płyty Nena o bardzo obiecującym  tytule "Oldschool". Nena to artystkam która z uwagi na swój głos mogła by według mnie zaśpiewać książkę telefoniczną  a i tak byłoby pięknie. Nawet jej wycieczki w kierunk muzyki dance nie zniechęciły mnie do niej. To po prostu Nena i tyle. Jej wybaczyć mozna każdy romans i to z każdym nawet nielubianym stylem muzycznym. Płyta zapowiada się jak tytuł sugeruje chyba staromodnie, czyli tak jak lubię najbardziej. Stara szkoła grania i śpiewania w nowej odsłonie...  

Premiera za miesiąc i kilka dni. Amazon szykuje ją na 27 lutego 2015r. Wydana zostanie w wersji:

01. Standard CD
02. Deluxe Editon CD
03. Vinyl (incl. CD)
04. Fanbox (Doppel-Vinyl, Deluxe CD, 7-inch "Lieder von früher", Poster, Sticker, Schweißband, Buttons)
05. Download



track lista jest już znana:

01. Oldschool 02:43
02. Lieder von früher 03:00
03. Genau jetzt 03:05
04. Ja das war's 02:37
05. Betonblock 03:06
06. Mach doch was ich will (only Deluxe-Edition) 03:00
07. Berufsjugendlich 02:50
08. Sonnemond 03:07
09. Jeden Tag 02:57
10. Ein Wort (only Deluxe-Edition) 03:24
11. Magie 03.26
12. Kreis 04:14
13. PI (Ich rechne mit allem) (only Deluxe-Edition) 05:11
14. Peter Pan 04:04
15. Bruder 03:41
16. Schicksal 04:14
17. Oldschool (Exdended ASD Mix) (only Deluxe-Edition)

To oczywiście wszystko składa się na to uczucie słodyczy. Gorzka pigułka (po przeczytaniu notki z owego bloga) to ta, że Ritta (autorka bloga o Nenie i jej fanka) zapowiedziała zakończenie prowadzenia bloga. Wyczułem też w tym jej przekazie ogólne wycofanie się z życia (aktywnosci) internetowego do którego kilka osób przyzwyczaiła. Powodem jej decyzji okazała się choroba i brak sił na dalsze działanie. Smutna to dla mnie wiadomość.  Ritta trzymaj się i powodzenia i zdrowiej... zdrowiej.. zdrowiej.

Informacje o płycie pochodzą z boga Ritty i oficjalnej strony Neny a także z Amazona...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz